Even every prison has an open door

It’s noodles and coke day!

Min första sovmorgon på en miljon år och självklart så vaknar jag klockan nio av att pappa ringer. Mitt liiiiiv. Men det gjorde att jag hoppade upp med energi, drog på mig ett par jeans och gick ut och köpte ”frukost”. Gick till och med förbi två byggnadsarbetare som sa God Morgon och vinkade. Kommer kanske bli en bra dag på det hela taget! Imorgon reser jag dessutom till Norrköping för att äntligen pussa på mina älsklingar, planet lyfter 06.05 på morgonen och eftersom jag slutar halv tolv inatt så är det ju verkligen ingen idé att åka hem. NEJ. Så vid stängning drar vi till Macbeth på Old street och går på Fratparty, därefter blir det direkt till Liverpool station för att ta buss till flygplatsen. Like a baaoooss! (oj, vad jag kommer ångra detta imorgon)

Lämna en kommentar

Under All Around

Lämna en kommentar